Producenci

Cenniki do pobrania

FAQ

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Koszty przesyłki krajowej i zagranicznej nie przekraczające 200 zł (po uwzględnieniu wszelkich zniżek) zależne są od całkowitej wagi zamówienia. Dokładna kwota zostaje zawsze podana w momencie składania zamówienia. Przy zamówieniach krajowych o wartości przekraczającej 200 złotych (niezależnie od wagi i po uwzględnieniu wszelkich zniżek) koszt przesyłki ponosi Musica Iagellonica Sp. z o.o. Przesyłki wysyłane są listem poleconym priorytetowym lub paczką pocztową priorytetową.

 

Koszty przesyłki zagranicznej zależnie są od całkowitej wagi zamówienia i kraju docelowego (szczegóły podano w zakładce „Koszty przesyłki”). Dokładna kwota zostaje zawsze podana w momencie składania zamówienia. W przypadku przesyłki zagranicznej nie jest możliwa płatność za pobraniem – akceptujemy wyłącznie przedpłatę (kartą płatniczą lub przelew na nasze konto bankowe). Przesyłki wysyłane są listem poleconym priorytetowym lub paczką pocztową priorytetową.

 

 

Czy mogę otrzymać rabat dla stałych klientów?

 

Tak. Oferujemy rabat w wysokości 10% na zakup wszystkich naszych towarów (rabat nie dotyczy kosztów przesyłki) dla klientów, którzy zarejestrowali się w naszym serwisie i równocześnie zapisali się do subskrypcji (podając ten sam adres e-mailowy, co w karcie rejestracji), aby  otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Pomocne (choć niekonieczne) będzie również przypomnienie nam o rabacie w karcie "Dodatkowe informacje", która wyświetla się na końcowym etapie procesu zamówienia.

 

 

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

 

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Jeśli klient życzy sobie otrzymać fakturę VAT, n a etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) powinien zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP. W innym przypadku Klient z otrzyma wraz z zamówionym towarem paragon.

 

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

 

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

 

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

 

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, kiedy Klient zakończy proces składania zamówienia przy zaznaczonej opcji "Przedpłata. Przelew na rachunek bankowy". Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

 

 

Czy moje transakcje są bezpieczne?

 

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.

Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL.

 

Autoryzacja karty kredytowej oraz wszystkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym eCard.

 

 

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu

Click Shop | Hosting home.pl